Retur & Återbetalning
Vi vill att du ska känna dig trygg med ditt köp av Ergostöd. Om du av någon anledning inte är helt nöjd med din produkt, har du 30 dagars öppet köp för att returnera den.
Så här gör du en retur
För att din retur ska godkännas behöver du följa dessa enkla steg:
-
Kontakta oss: Mejla oss på infoergostod@gmail.com inom 30 dagar efter att du mottagit din beställning. Ange ditt ordernummer och förklara kort varför du vill returnera produkten.
-
Förbered produkten: Produkten måste vara i ett helt och rent skick, utan betydande skador. Returnera den i originalförpackningen.
-
Skicka tillbaka: Du som kund står för returfrakten. Vi rekommenderar att du använder en spårbar frakttjänst för din trygghet.
Återbetalning
När vi har mottagit och inspekterat din retur kommer vi att meddela dig via e-post om returen är godkänd. Om allt är i sin ordning behandlar vi din återbetalning inom ett par arbetsdagar. Pengarna betalas tillbaka till samma betalningsmetod som du använde vid köpet.
Försenade eller uteblivna återbetalningar Om din återbetalning dröjer, rekommenderar vi att du:
-
Kontrollerar ditt bankkonto igen.
-
Kontakta din kortutgivare. Det kan ta några dagar innan en återbetalning registreras på ditt konto.
-
Kontakta din bank för att se om det finns någon handläggningstid innan återbetalningen syns. Om du har följt dessa steg och fortfarande inte fått din återbetalning, tveka inte att kontakta oss via mejl så hjälper vi dig.
Reklamationer och byten
Om din produkt är defekt eller skadad när du får den, ersätter vi den naturligtvis. Kontakta oss direkt via infoergostod@gmail.com med ditt ordernummer och bifoga bilder på skadan. Vi ersätter endast föremål som är defekta eller skadade.