Retur & Återbetalning
Vi vill att du ska känna dig trygg med ditt köp av Ergostöd. Om du av någon anledning inte är helt nöjd med din produkt, har du 30 dagars öppet köp för att returnera den.
Så här gör du en retur
För att din retur ska godkännas behöver du följa dessa enkla steg:
- Garantin gäller i 30 dagar från det att du mottagit din beställning.
- För att utnyttja garantin, kontakta oss via e-post på infoergostod@gmail.com och ange ditt ordernummer.
- Returfrakten betalas av kunden. Produkten ska skickas tillbaka i sin originalförpackning och inget annat för att godkännas!
- Produkten ska returneras i ett helt och rent skick, utan betydande skador. Betydande skador kan leda till att returen inte godkänns eller att återbetalnings summan minskar!
- Återbetalning sker när vi har mottagit och godkänt returen.
- OBS! Beroende på produktens skick kan återbetalningen vara mindre än det summa du betalat. Därför är det extra viktigt för dig som kund att utnyttja nöjdhets garantin på rätt sätt. Garantin finns för att hjälpa dig med ditt köpbeslut och därför ska produkten användas med försiktighet.
Återbetalning
När vi har mottagit och inspekterat din retur kommer vi att meddela dig via e-post om returen är godkänd. Om allt är i sin ordning behandlar vi din återbetalning inom ett par arbetsdagar. Pengarna betalas tillbaka till samma betalningsmetod som du använde vid köpet.
Försenade eller uteblivna återbetalningar Om din återbetalning dröjer, rekommenderar vi att du:
-
Kontrollerar ditt bankkonto igen.
-
Kontakta din kortutgivare. Det kan ta några dagar innan en återbetalning registreras på ditt konto.
-
Kontakta din bank för att se om det finns någon handläggningstid innan återbetalningen syns. Om du har följt dessa steg och fortfarande inte fått din återbetalning, tveka inte att kontakta oss via mejl så hjälper vi dig.
Reklamationer och byten
Om din produkt är defekt eller skadad när du får den, ersätter vi den naturligtvis. Kontakta oss direkt via infoergostod@gmail.com med ditt ordernummer och bifoga bilder på skadan. Vi ersätter endast föremål som är defekta eller skadade.